Backoffice dla BSA i WLR

Chcesz zapewnić swoim klientom dostęp do internetu w oparciu o naszą sieć (BSA) lub oferować im stacjonarne usługi głosowe (WLR)? Zamawiaj usługi na bazie oferty SOR lub oferty ramowej na BSA (FTTH, Cu) a obsługę zamówień i zleceń wykonamy za Ciebie.

Zapewniamy elastyczne kanały komunikacji – dostęp telefoniczny i e-mailowy dla obsługi:

  • zamówień, zgłoszeń,
  • uszkodzeń, awarii,
  • reklamacji,
  • zapytań o aktualny status (realizacji zleceń i zamówień),
  • modyfikacji i rezygnacji z usług BSA i WLR.

Wykorzystaj kanał odpowiedni dla Ciebie, a rejestrację i obsługę zgłoszeń oraz zleceń zrobimy za Ciebie.

Kto może skorzystać?

  • Każdy Przedsiębiorca telekomunikacyjny z podpisaną umową SOR lub ofertą ramową na usługi BSA w technologii światłowodowej i miedzianej, który rozpoczyna współpracę z Orange w zakresie usług masowych.

Zobacz także:

Najnowsze wpisy

Planowane uruchomienie lokalnych pętli/podpętli abonenckich 26.04.2024

Informacja o planowanym uruchomieniu lokalnych pętli/podpętli abonenckich, działających w oparciu o technologię światłowodową.

Dowiedz się więcej

SOR – aktualizacje załączników – 26.04.2024

Zapraszamy do zapoznania się z listą zaktualizowanych załączników SOR.

Dowiedz się więcej

Wykaz lokalizacji do wyłączenia z możliwości świadczenia usług LLU

Informujemy, że 25 lipca 2024 r. pod wskazanymi adresami zostanie wyłączona z eksploatacji infrastruktura miedziana doprowadzona do tych budynków.

Dowiedz się więcej

Nowa opcja prędkości FTTH w BSA

Dodajemy nową opcję prędkości w technologii światłowodowej w usłudze BSA.

Dowiedz się więcej