Już 3 października 2022 uruchamiamy nowy system CRM. Dzięki niemu będziemy mogli usprawnić komunikację i obsługę zgłoszeń awarii i uszkodzeń usług hurtowych.
Wraz z wprowadzeniem nowego systemu wdrażamy nowy adres korespondencyjny wyłącznie do zgłoszeń awarii i uszkodzeń hurtowych usług transmisji danych, łączy dzierżawionych, IP oraz Interconnect. Nowy adres to: cs.pl@orange.com.
Dotychczasowy adres spptp.swo@orange.com pozostaje nadal aktualny, a o terminie jego wyłączenia w zakresie obsługi zgłoszeń awarii i uszkodzeń poinformujemy w dedykowanej korespondencji.
Nasze nowe narzędzie będzie na bieżąco udoskonalane. Prosimy jednak o wyrozumiałość, gdyby występowały ewentualne niedogodności.
Przypominamy również, że wszystkie zgłoszenia można kierować kontaktując się z infolinią 19333, która jest dostępna dla Państwa 24/7 365 dni w roku.
26 kwietnia 2024
Planowane uruchomienie lokalnych pętli/podpętli abonenckich 26.04.2024
Informacja o planowanym uruchomieniu lokalnych pętli/podpętli abonenckich, działających w oparciu o technologię światłowodową.
26 kwietnia 2024
SOR – aktualizacje załączników – 26.04.2024
Zapraszamy do zapoznania się z listą zaktualizowanych załączników SOR.
26 kwietnia 2024
Wykaz lokalizacji do wyłączenia z możliwości świadczenia usług LLU
Informujemy, że 25 lipca 2024 r. pod wskazanymi adresami zostanie wyłączona z eksploatacji infrastruktura miedziana doprowadzona do tych budynków.
22 kwietnia 2024
Nowa opcja prędkości FTTH w BSA
Dodajemy nową opcję prędkości w technologii światłowodowej w usłudze BSA.