W związku z ogłoszonym stanem zagrożenia epidemicznego w Polsce, informujemy, że Orange Polska w przypadku uszkodzeń hurtowych usług będzie postępować w następujący sposób:
1. W przypadku, gdy Technik obawia się o swoje zdrowie:
a) Zlecenie naprawy zostanie zakończone kodem wyjścia „Siła Wyższa” w polu uwagi dodana zostanie informacja „Sprawdzono do ostatniego PD”, wymagana wizyta w lokalu Klienta #KORONAWIRUS#
2. W przypadku, gdy Klient obawia się o swoje zdrowie:
a) Zlecenie naprawy zostanie zakończone kodem wyjścia „Brak Abonenta w lokalu”. Dodatkowo do godziny 10:00 dnia następnego, w którym uszkodzenie zostało zamknięte przez OPL, na skrzynkę funkcyjną wykorzystywaną w komunikacji awaryjnej zostanie przekazany plik z informacją, które zgłoszenia są zakończone z uwagi na Koronawirus.
Dodatkowo, jeśli Klient będzie obawiał się kontaktu z Technikiem Orange z powodu wirusa, informujemy, że serwisanci zostali przeszkoleni w zakresie zachowania szczególnych środków ostrożności. Technicy Orange stosują się do zasad określonych przez Główny Inspektorat Sanitarny, w szczególności zasad dopuszczania do pracy w przypadkach konieczności zachowania okresu kwarantanny.
Firmy Partnerskie są również w trakcie doposażenia pracowników w płyn ochronny i w maski (te mają być stosowane na życzenie klienta).
15 kwietnia 2024
Budowa Nawiązania z zastosowaniem osłony odgałęzienia
Wprowadzamy możliwość budowy nawiązania do kanalizacji kablowej z wykorzystaniem osłony odgałęzienia pomiędzy studniami kablowymi.
11 kwietnia 2024
Wykaz lokalizacji do wyłączenia z możliwości świadczenia usług LLU
Informujemy, że 11 lipca 2024 r. pod wskazanymi adresami zostanie wyłączona z eksploatacji infrastruktura miedziana doprowadzona do tych budynków.
05 kwietnia 2024
Zapraszamy na webinar 16 kwietnia 2024
Infrastruktura i projekty techniczne dla budujących sieci światłowodowe. Efektywne wsparcie i nowości w POKO.
27 marca 2024
SOR – aktualizacje załączników – 27.03.2024
Zapraszamy do zapoznania się z listą zaktualizowanych załączników SOR.