POKO

Platforma Obsługi Klienta Operatora (POKO)

Szybka realizacja usług
z podpisem cyfrowym

Dzięki usłudze możesz zyskać:

  • Funkcjonalny interfejs użytkownika
  • Rezygnacja z dokumentów papierowych
  • Podpis elektroniczny
  • Szybie procesowanie zapytań i wniosków
  • Ogólnodostępna platforma www
  • Rozwiązania dostosowane do użytkownika

Zobacz szczegóły:

Gwarantujemy szybkie i elastyczne funkcjonalności do realizacji założeń i terminów ROI
  • POKO jest nowym, funkcjonalnym kanałem obsługi zamówień dla usług hurtowych (obecnie dostępnym dla usługi dostępu do kanalizacji kablowej).
  • Już teraz możesz skorzystać z elektronicznej obsługi zapytań i wniosków z możliwością zastosowania kwalifikowanego podpisu elektronicznego (w szczególności w zakresie podpisywania umów).
  • Obsługa zamówień oraz zawieranie umów szczegółowych odbywa się na bazie oddzielnej umowy komercyjnej, a realizacja zamówień i wniosków przebiega według tych samych zasad, które są opisane w Ofercie Ramowej ROI (z wyłączeniem konieczności przekazywania dokumentów papierowych).
Odbiorcy
  • Każdy Przedsiębiorca Telekomunikacyjny, który chce skorzystać z elektronicznego kanału obsługi zamówień.
  • Przedsiębiorca Telekomunikacyjny składający zapytanie w zakresie dostępu do Kanalizacji kablowej, również w ramach Programu POPC.

Aby uzyskać szczegóły, skontaktuj
się ze swoim Opiekunem Sprzedaży
lub wypełnij formularz.

Zaloguj się do Platformy
Obsługi Klienta (POKO)

Czy powyższe informacje są dla Ciebie wystarczające?

TakNie

Dziękujemy za opinię

Pomóż nam udoskonalić ten artykuł i przekaż nam swoje sugestie. Twój komentarz podpowie nam jak ulepszać portal hurt-orange.pl.

Please leave this field empty.

Potwierdź, że nie jesteś robotem i wybierz obrazek, na którym jest: Drzewo.