POKO

Platforma Obsługi Klienta Operatora (POKO)

Szybka realizacja usług
z podpisem cyfrowym

Dzięki usłudze możesz zyskać:

  • Funkcjonalny interfejs użytkownika
  • Dostęp on-line do informacji o zasobach kanalizacji kablowej i słupów
  • Podpis elektroniczny
  • Rezygnacja z dokumentów papierowych
  • Ogólnodostępna platforma www
  • Szybkie procesowanie zapytań i wniosków

Zobacz szczegóły:

Gwarantujemy szybkie i elastyczne funkcjonalności do realizacji założeń i terminów ROI
  • POKO jest dostępnym przez www kanałem obsługi zamówień usług hurtowych dostępu do kanalizacji kablowej i słupów.
  • Już teraz możesz skorzystać z elektronicznej obsługi zapytań i wniosków z możliwością zastosowania kwalifikowanego podpisu elektronicznego (w szczególności w zakresie podpisywania umów).
  • Obsługa zamówień oraz zawieranie umów szczegółowych odbywa się na bazie oddzielnej umowy komercyjnej, a realizacja zamówień i wniosków przebiega według tych samych zasad, które są opisane w Ofercie Ramowej ROI (z wyłączeniem konieczności przekazywania dokumentów papierowych).
Wstępna weryfikacja warunków technicznych on-line
  • Możliwość sprawdzenia za pomocą wizualizacji na mapie warunków technicznych dostępu do kanalizacji kablowej oraz dostępu do słupów Orange Polska.
  • Uproszczony proces udostępniania kanalizacji kablowej dzięki powiązaniu wyniku Wstępnej Weryfikacji Technicznej z zapytaniem.
Odbiorcy
  • Każdy Przedsiębiorca Telekomunikacyjny, który chce skorzystać z elektronicznego kanału obsługi zamówień.
  • Przedsiębiorca Telekomunikacyjny składający zapytanie w zakresie dostępu do kanalizacji kablowej, również w ramach Programu POPC, a także dostępu do słupów.

POKO – szybciej,
łatwiej, oszczędniej

Uzyskaj szczegóły dotyczące usługi,
skontaktuj się ze swoim Opiekunem
Sprzedaży lub wypełnij formularz

Zaloguj się do Platformy
Obsługi Klienta (POKO)