15 marca 2022
Protekcja punktu dostępu do usługi (PDU) dla BSA
Wprowadziliśmy możliwość utworzenia dodatkowego PDU na potrzeby zapewnienia protekcji.
03 marca 2022
Planowane uruchomienie lokalnych pętli/podpętli abonenckich 03.03.2022
Informacja o planowanym uruchomieniu lokalnych pętli/podpętli abonenckich, działających w oparciu o technologię światłowodową.
30 marca 2021
Zapraszamy na webinar 14 kwietnia, godz. 10.30-11.30
Zapraszamy na webinar – Platforma Obsługi Klienta Operatora (POKO) – rozwiązania funkcjonalne i korzyści dla Operatorów.
09 marca 2021
Platforma Obsługi Klienta Operatora (POKO) – rozwiązania funkcjonalne i korzyści dla Operatorów
Poznaj Platformę Obsługi Klienta Operatora – rozwiązania funkcjonalne dostępu dla Kanalizacji kablowej, Słupów, Projektów technicznych i Transmisji danych oraz korzyści mające wpływ na optymalizację kosztów, jakość i terminowość obsługi zamówień.
04 marca 2021
Planowane uruchomienie lokalnych pętli/podpętli abonenckich 04.03.2021
Informacja o planowanym uruchomieniu lokalnych pętli/podpętli abonenckich, działających w oparciu o technologię światłowodową.
31 marca 2020
Zamów Dostęp do słupów w niższej cenie
Skorzystaj z usługi Dostępu do słupów wraz z Projektem technicznym na promocyjnych warunkach.
26 marca 2020
Wyłączenie z eksploatacji infrastruktury miedzianej
Informujemy, że z dniem 30 czerwca 2020 roku zostaną wyłączone z eksploatacji kable miedziane w obiekcie Kalisz, ul. Złota 71. W związku z powyższym pod wskazanym w załączniku adresem zostanie ograniczona możliwość realizacji usłu…
25 marca 2020
Nowy przejściowy model obsługi dokumentów papierowych
Informujemy, że w trosce o bezpieczeństwo pracowników Orange Polska S.A. zajmujących się obsługą korespondencji papierowej, od dnia 25 marca br. do odwołania wprowadzony został 4-dniowy okres kwarantanny…
20 marca 2020
Usuwanie uszkodzeń usług hurtowych – działania Orange Polska podczas epidemii koronawirusa
W związku z ogłoszonym stanem zagrożenia epidemicznego w Polsce, informujemy, że Orange Polska w przypadku uszkodzeń hurtowych usług będzie postępować w następujący sposób: 1. W przypadku, gdy Technik obawia się o …
18 marca 2020
Współpraca z klientami – operatorami w stanie zagrożenia epidemicznego
W związku z ogłoszonym stanem zagrożenia epidemicznego w Polsce, Orange Polska S.A. informuje, że mając na względzie obecny nadzwyczajny charakter sytuacji, dokładamy najwyższej staranności, aby sytuacja ta nie wpłynęła negatywnie na …
17 marca 2020
Instalacje usług hurtowych działania Orange Polska podczas epidemii koronawirusa
W związku z ogłoszonym stanem zagrożenia epidemicznego w Polsce, informujemy, że Orange Polska w przypadku instalacji hurtowych usług będzie postępować w następujący sposób: 1. W przypadku, gdy Technik obawia się o …
16 marca 2020
Zmiana funkcjonowania Orange Polska w czasie zagrożenia epidemicznego
Od poniedziałku (16.03.2020) w związku z ogłoszonym stanem zagrożenia epidemicznego w Polsce i w trosce o bezpieczeństwo i zdrowie nas wszystkich, Zarząd Orange Polska podjął decyzję o zmianie sposobu funkcjonowania firmy i wprowadz…