E-faktura

E-faktura

Włącz e-fakturę i bądź
na bieżąco ze swoimi
rachunkami

Przejdź na e-fakturę za usługi hurtowe

  • Włączasz i korzystasz bezpłatnie
  • Dla wszystkich usług
  • E-fakturę otrzymasz na wskazany adres e-mail w ciągu 3 dni

Przydatne informacje:

Czym jest e-faktura?
  • E-faktura to faktura elektroniczna.
  • Zawiera te same informacje i ma taką samą moc prawną co faktura papierowa.
  • Uruchomisz ją bezpłatnie, wysyłając podpisane porozumienie.
Jak uruchomić e-fakturę?

Wybierz preferowaną opcję:

  • Pisemnie: wydrukuj porozumienie, wypełnij, dołącz załączniki z pełnomocnictwem.
    Podpisane dokumenty wraz z załącznikami (w dwóch egzemplarzach) wyślij na adres:

    Orange Polska
    Rynek Klientów-Operatorów
    Obsługa Klienta Operatora
    Wydział Obsługi Umów
    Aleje Jerozolimskie 160,
    02-326 Warszawa

  • Elektronicznie: pobierz porozumienie, złóż podpis cyfrowy i odeślij na e-mail: efaktura.dlaOA@orange.com lub poprzez formularz.

* W przypadku wskazania pełnomocników – załącz pełnomocnictwo dla osoby składającej podpis na dokumentach (odrębne od KRS/CEiDG oraz pełnomocnictwo pisemne).

* W obu przypadkach, odsyłamy 2 podpisane egzemplarze porozumienia.

Jak sprawdzić saldo?
Jak zmienić adres, na który wysyłana jest e-faktura?

W każdej chwili możesz zmienić podany adres do e-faktur:

  • Wysyłając e-maila na: efaktura.dlaOA@orange.com
  • Wysyłając informacje w formie pisemnej na adres:

    Orange Polska
    Rynek Klientów-Operatorów
    Rozliczenia Usług Hurtowych
    Aleje Jerozolimskie 160,
    02-326 Warszawa
Jak zmienić dane rejestrowe/adresowe?

W przypadku zmiany danych, poinformuj nas o tym wysyłając informacje pisemną na adres:

Orange Polska
Rynek Klientów-Operatorów
Rozliczenia Usług Hurtowych
Aleje Jerozolimskie 160,
02-326 Warszawa

Jak wyłączyć e-fakturę?

Każda ze Stron może zrezygnować z e-faktury – szczegóły i terminy znajdziesz w § 2 porozumienia w sprawie przesyłania e-faktur.

  • W formie pisemnej: Swoje oświadczenie z rezygnacją odeślij na adres:

    Orange Polska
    Rynek Klientów-Operatorów
    Rozliczenia Usług Hurtowych
    Aleje Jerozolimskie 160,
    02-326 Warszawa
  • E-mailowo, wysyłając wypowiedzenie na adres: efaktura.dlaOA@orange.com

Pytania i odpowiedzi dotyczące e-faktury:

W jakim terminie otrzymam e-fakturę na maila?
  • Standardowo e-fakturę otrzymasz e-mailem maksymalnie w ciągu 3 dni od wystawienia.
Skąd mogę mieć pewność, że e-mail z e-fakturą pochodzi od Orange?
  • Dla Twojego bezpieczeństwa, nasze e-faktury będziemy wysyłać zawsze z jednego adresu: efaktura.dlaOA@orange.com
  • Dla większej ochrony Twoich danych przed atakami cyberprzestępców, wysyłamy zawsze jeden wzór e-maila z e-fakturą.
  • W każdej chwili, możesz potwierdzić autentyczność e-maila, pisząc do nas na adres: efaktura.dlaOA@orange.com
W jakim formacie wysyłamy e-faktury?
  • E-faktury standardowo wysyłamy w ogólnodostępnym formacie PDF.
Dlaczego nie mogę otworzyć pliku z e-fakturą?
  • E-faktury wysyłamy w formacie PDF (rozszerzenie pliku: pdf). Do otwierania tych plików służy rekomendowany przez nas program Adobe Acrobat Reader.
Dlaczego nie otrzymuję na e-maila e-faktur, mimo takiej formy wyboru?
Czy mogę otrzymywać e-fakturę na dwa adresy e-mailowe?
  • Dbając o ochronę danych osobowych, e-faktury wysyłamy na jeden adres e-mail, wskazany w porozumieniu.
Mam e-fakturę. Czy oprócz tego mogę otrzymywać też fakturę papierową?
  • Nie. Za ten sam okres nie możemy wystawić dwóch tych samych faktur – jednej w formie elektronicznej, drugiej w formie papierowej.

Skorzystaj z formularza
i włącz e-fakturę.

Sprawdź również:

Aktualności

Bądź na bieżąco,
zobacz najnowsze
aktualności

Wydarzenia

Sprawdzaj wydarzenia,
w których uczestniczymy
i spotkaj się z nami

Podziel się z nami opinią na temat funkcjonowania serwisu