POPC nabór I i II

POPC nabór I i II

Udostępniamy operatorom telekomunikacyjnym infrastrukturę wybudowaną w ramach POPC

Najważniejsze korzyści:

  • Dostęp do obszarów z niewielką konkurencją – „białe plamy”
  • Dostęp do nowoczesnej sieci światłowodowej
  • Prosty sposób zamawiania usług
  • Wysoka skuteczność dostarczania
  • Aktualne informacje o dostępnych punktach adresowych
  • Docelowo dostęp do 350 tys. gospodarstw domowych

Zobacz szczegóły:

  • Oferty określają warunki dostępu dla przedsiębiorców telekomunikacyjnych do infrastruktury wybudowanej w ramach projektów, realizowanych w wyniku pierwszego i drugiego naboru dla działania 1.1 Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa (POPC).
  • Umożliwiamy dostęp do infrastruktury dla podłączenia gospodarstw domowych z wykorzystaniem dedykowanych ofert POPC:
    • Kolokacji urządzeń
    • Połączenia sieci w trybie kolokacji lub w trybie liniowym
    • Kanalizacji kablowej
    • Podbudowy słupowej.
  • W ramach ofert umożliwiamy skorzystanie z nowoczesnych usług:
    • BSA w technologii FTTH
    • LLU w technologii FTTH.

Usługi uzupełniające

FTTH w lokalu abonenta
  • Przeprowadzimy poprawną i odpowiednią instalację w lokalu abonenta.
  • W ramach uzupełnienia usługi LLU i BSA, wykonamy pełen zakres instalacji światłowodowej w lokalu i podłączymy go do naszej sieci.
Asysta Kompleksowa (sieć optyczna)
  • Usługa zapewnia wykonanie podczas jednej wizyty instalacji oraz dostarczenie przez naszego Partnera umowy i modemu.
Projekt techniczny
  • Niezbędny do uzyskania dostępu do kanalizacji kablowej Projekt techniczny zrobimy do 11 DR od dnia przekazania zamówienia.
API - Alternatywny sposób realizacji usługi BSA

Dla usług BSA świadczonych na światłowodzie Orange wprowadził możliwość automatycznej wymiany danych między operatorami w oparciu o API.

 

API FTTH Orange jest zgodne z międzynarodowym standardem TM Forum i obsługuje najszerszy na rynku zakres procesów dostarczania i utrzymania usług. Dodatkowo, dzięki funkcjonalnościom takim jak zdalna aktywacja urządzeń, statusowanie prac technika, udostępnianie jego lokalizacji w drodze na wizytę, czy bezpośrednia komunikacja technik-abonent rozwiązanie to wpływa bezpośrednio na poprawę jakości obsługi klienta końcowego. API FTTH Orange umożliwia operatorom korzystającym tworzenie we własnym zakresie rozwiązań dostosowanych do potrzeb ich abonentów.

 

Procesy obsługiwane przez API:

  • Składanie zamówień na instalację, modyfikację, migrację i deinstalację usług
  • Umawianie terminu wizyty technika u klienta
  • Zgłaszanie uszkodzeń występujących u klienta końcowego
  • Telediagnostyka – możliwość zdalnej weryfikacji stanu działania usługi
  • Statusowanie prac technika
  • Przesyłanie informacji o pracach planowych oraz awariach masowych
  • Zdalna aktywacja urządzeń operatora
  • Przesyłanie dokumentów

 

Pobierz materiały, by dowiedzieć się więcej.

Aby uzyskać szczegóły, skontaktuj się ze swoim Opiekunem Sprzedaży lub wypełnij formularz.

Dokumenty do pobrania

Informacje ogólne dla POPC II
MWDK - Nowe procesy FTTH - model planowany

Sprawdź również:

BSA FTTH

Światłowodowy dostęp
do Internetu
dla Twojego Abonenta

SOR

Oferta określająca
ramowe warunki dostępu
telekomunikacyjnego

Słupy

Podwieszanie kabli
światłowodowych
lub miedzianych

Telehousing

Instalacja kabla lub urządzenia
w budynku, szafie, studni