Zapraszamy na webinar 3 marca, godz. 10.30-11.30

 

Zapraszamy na spotkanie
3 marca 2021 r. (środa), w godzinach 10.30–11.30

Webinar w całości poświęcimy Platformie Obsługi Klienta Operatora.
Omówimy rozwiązania funkcjonalne dostępu dla usług infrastrukturalnych:

 

– Kanalizacja kablowa

– Słupy

– Projekty techniczne

– Transmisja danych.

 

Przedstawimy też korzyści mające wpływ na optymalizację kosztów oraz na jakość
i terminowość obsługi zamówień.

 

Spotkanie poprowadzą ekspertki Orange Hurt – Katarzyna Minicka i Magdalena Rybak – odpowiedzialne m.in. za wdrożenie i rozwój POKO, efektywność i uproszczenie procesów obsługi usług hurtowych.

Co w agendzie?

 

POKO jest SPOKO – co to jest POKO?

– Kanał on-line/self-service

– Zakres i warunki korzystania

 

Korzyści dla Operatorów – szybciej, łatwiej, oszczędniej

– Optymalne i elastyczne rozwiązania – czyli jak w pełni wykorzystać zalety naszej platformy obsługi zapytań i zamówień usług hurtowych

– Podpis cyfrowy – najszybsza i najbezpieczniejsza forma podpisania umowy.

 

Funkcjonalności Interfejsu POKO
Co nowego w kanale on-line w najbliższej przyszłości?
Sesja odpowiedzi na pytania, które będzie można zadawać na bieżąco poprzez chat.

Ważne informacje o spotkaniu

  • Kiedy: 3 marca 2021 r. o godzinie 10.30
  • Czas trwania: 60 min