
Zapraszamy na spotkanie
3 marca 2021 r. (środa), w godzinach 10.30–11.30
Webinar w całości poświęcimy Platformie Obsługi Klienta Operatora.
Omówimy rozwiązania funkcjonalne dostępu dla usług infrastrukturalnych:
– Kanalizacja kablowa
– Słupy
– Projekty techniczne
– Transmisja danych.
Przedstawimy też korzyści mające wpływ na optymalizację kosztów oraz na jakość
i terminowość obsługi zamówień.
Spotkanie poprowadzą ekspertki Orange Hurt – Katarzyna Minicka i Magdalena Rybak – odpowiedzialne m.in. za wdrożenie i rozwój POKO, efektywność i uproszczenie procesów obsługi usług hurtowych.
Co w agendzie?
POKO jest SPOKO – co to jest POKO?
– Kanał on-line/self-service
– Zakres i warunki korzystania
Korzyści dla Operatorów – szybciej, łatwiej, oszczędniej
– Optymalne i elastyczne rozwiązania – czyli jak w pełni wykorzystać zalety naszej platformy obsługi zapytań i zamówień usług hurtowych
– Podpis cyfrowy – najszybsza i najbezpieczniejsza forma podpisania umowy.
Funkcjonalności Interfejsu POKO
Co nowego w kanale on-line w najbliższej przyszłości?
Sesja odpowiedzi na pytania, które będzie można zadawać na bieżąco poprzez chat.
Ważne informacje o spotkaniu
- Kiedy: 3 marca 2021 r. o godzinie 10.30
- Czas trwania: 60 min