Backoffice dla SOR

Zamawiaj usługi dostępu do internetu (BSA) oraz skorzystaj z usług głosowych (WLR) na bazie oferty SOR – obsługę zamówień i zleceń, wykonamy za Ciebie.

Elastyczne kanały komunikacji

  • Wykorzystaj kanał odpowiedni dla Ciebie, rejestracje i obsługę zgłoszeń i zleceń zrobimy za Ciebie

Zapewniamy dostęp telefoniczny i e-mailowy w celu obsługi:

  • zamówień, zgłoszeń,
  • uszkodzeń, awarii,
  • reklamacji,
  • zapytań o aktualny status (realizacji zleceń i zamówień),
  • modyfikacji i rezygnacji z usług BSA i WLR.

Wysoka jakość usług

  • Wykwalifikowany i doświadczony zespół ekspertów, zapewni obsługę i realizację Twoich usług.

Odbiorcy

  • Każdy Przedsiębiorca Telekomunikacyjny z podpisaną umową SOR, który rozpoczyna działalność z Orange w zakresie usług masowych.

Najnowsze wpisy

Aktualizacja baz łączy VDSL oraz punktów dostępowych - 05.08.2022

Zachęcamy do pobrania plików zawierających aktualizację bazy VDSL oraz punktów dostępowych.

Dowiedz się więcej

SOR – aktualizacje załączników – 28.07.2022

Zapraszamy do zapoznania się z listą zaktualizowanych załączników SOR.

Dowiedz się więcej

Aktualizacja baz łączy VDSL oraz Punktów Dostępowych - 25.07.2022

Zachęcamy do pobrania plików zawierających aktualizację bazy VDSL oraz punktów dostępowych.

Dowiedz się więcej

Planowane uruchomienie lokalnych pętli/podpętli abonenckich 14.07.2022

Informacja o planowanym uruchomieniu lokalnych pętli/podpętli abonenckich, działających w oparciu o technologię światłowodową.

Dowiedz się więcej