Operatorzy



 

POKO (Platforma Obsługi Klienta Operatora)
Nowy elektroniczny Kanał Obsługi Zamówień

Gwarantujemy szybkie i elastyczne funkcjonalności do realizacji
założeń i terminów ROI.

POKO jest nowym, funkcjonalnym kanałem obsługi zamówień dla usług hurtowych (obecnie dostępnym dla usługi dostępu do kanalizacji kablowej).
  Już teraz, możesz skorzystać z elektronicznej obsługi zapytań i wniosków z możliwością zastosowania kwalifikowanego podpisu elektronicznego
  (w szczególności w zakresie podpisywania umów).

Obsługa zamówień oraz zawieranie umów szczegółowych odbywa się na bazie oddzielnej umowy komercyjnej, a realizacja zamówień i wniosków przebiega według tych 
  samych zasad, które są opisane w Ofercie Ramowej ROI (z wyłączeniem konieczności przekazywania dokumentów papierowych).

Korzyści

Funkcjonalny interfejs użytkownika

Rezygnacja z dokumentów papierowych

Podpis elektroniczny

Szybie procesowanie zapytań i wniosków

Ogólnodostępna platforma www

Rozwiązania dostosowane do użytkownika

 

Odbiorcy

Każdy Przedsiębiorca Telekomunikacyjny, który chce skorzystać z elektronicznego kanału obsługi zamówień

Przedsiębiorca Telekomunikacyjny składający zapytanie w zakresie dostępu do Kanalizacji kablowej również w ramach Programu POPC

 Dołącz do nas

Sprawdź nowości
w ofercie

Zapisz się do naszego
Newslettera

Poinformuj nas, gdzie chcesz
dostarczać usługi

Jesteśmy zawsze do Twojej dyspozycji

telefon komórkowyinternet stacjonarnytelewizjainternet mobilnytelefon stacjonarny

Opiekunowie Sprzedaży Usług Hurtowych: Skontaktuj się z nami
Obsługa Klienta Operatora: wspolpraca.operatorska@orange.com
Infolinia dla Operatorów 19333


Materiały reklamowe

Oferta dla Operatorów Krajowych
Program Operacyjny Polska Cyfrowa